Web design original - IMPACT

Un website de succes trebuie sa fie interactiv.

Cui vrei sa te adresezi prin aspectul si continul site-ului tau?

Design-urile creative si cu impact pot atrage vizitatori dar nu pot avea o influenta majora in decizia de cumparare daca site-ul web nu se adreseaza publicului tinta.

Solutia: Inainte ca designerul incepe lucrul la aspectul vizual al website-ului trebuie sa analizam domeniul tau de activitate, publicul tinta potential si care sunt preferintele acestuia in cadrul mediului web.

Este clar ca prezenta site-ului pe web are intentia de a atrage cat mai multi vizitatori si ca acestia sa ia cunostinta despre serviciile tale.

Ce trebuie facut: Responsabilitatea noastra este de a face vizitatorul targetat sa inteleaga continutul website-ului si valorile promovate de catre brand.
Dupa gasirea publicului tinta, urmatorul pas important este definirea conceptului vizual si de continut al informatiei.
Trebuie sa avem intotdeauna in minte urmatoarele intrebari legate functionalitati si aspect:
- cine va trebui sa citeasca si sa inteleaga continutul?
- vor fi grafica si/ sau sunetele apreciate?
- ce cuvinte cheie va vor aduce cei mai multi vizitatori?

Odata ce este identificata audienta, trebuie inteles ca nu puteti comunica la fel cu toata lumea.
Ca exemplu: daca targetezi o femeie atunci continutul si modul de prezentare nu vor fi la fel de folositoare unui barbat care a intrat pe site.

Un website poate lua avant daca este interactiv.
Interactivitatea este posibila atunci cand atingeti publicul tinta prin a le intelege viziunile si dorintele.
Daca se realizeaza acest lucru, publicul va colabora.

Utilizatorul final este cel care aproba de fapt metoda de comunicare si calitatea informatiei
Pentru cele mai bune rezultate trebuie avute in vedere:
1. Segmentarea pietei care are un rol decisiv in stabilirea design-ului site-ului
2. Grupurile de varsta: trebuie sa definesti clar cui doresti sa prezinti informatiile, serviciile sau produsele
3. Educatia: Chiar daca te orientezi catre copii, adolescenti sau adulti, fundamentele lor educationale te vor ajuta sa stabilesti gradul de complexitate al limbajului folosit
4. Cunostintele tehnice: Daca de exemplu prezinti servicii tehnologice, atunci analizeaza ce fel de cunostinte tehnice poseda publicul tale.
Prin a-i intelege abilitatile si punctele tari vei putea concluziona ceea ce isi doreste.
5. Orientari de ordin grafic: Analizeaza posibilele gusturi in materie de aspect vizual ale potentialilor clienti (prefera culori tari sau culori mate? prefera idei simple bine evidentiate sau cantitate mare de text informativ?).
Intelegerea acestora poate influenta decisiv  rata de conversie de la potential client la client real.

In momentul in care toate acestea devin clare, toate celelalte lucruri (functionalitati, format grafic, limba, etc) vor deveni mai usoare.

Concluzia:
Prin intelegerea nevoilor potentialilor clienti vei putea raspunde tuturor intrebarilor care vin odata cu realizarea design-ului.

Contacteaza-ne si vom evalua impreuna care va fi traseul de la punctul de pornire pana la a avea succes online.